• FaceBook
  • Twitter

Twoi doradcy życiowi

Nazwa i data założenia firmy a numerologia

c_200_150_16777215_00_images_stories_rozwoj-duchowy_wszechswiat.jpgFirma i numerologia

Zamierzasz otworzyć firmę? Według numerologii warto wybrać dla niej korzystną nazwę oraz datę założenia. Mają one wpływ na rozwój firmy i na to, czy osiągnie ona sukces na rynku. Numerolog pomaga w wyborze (lub zmianie) nazwy firmy, tak aby harmonizowała ona z profilem działalności firmy. Wskazuje datę, która jest najkorzystniejsza na jej zarejestrowanie.

Przyjmuje się, że dzień założenia (zarejestrowania firmy) jest w numerologii tym samym, co dla człowieka data urodzenia (nazywana w numerologii drogą życia). Jest to nasza podstawowa wibracja, która mówi o tym jacy jesteśmy, opisując nasze usposobienie, osobowość. Określa kierunek w jakim zmierzamy, mówi o naszych celach oraz przeznaczeniu.

Jak wybrać nazwę firmy?

Nazwa firmy ma istotne znaczenie. Często decyduje o tym jak firma postrzegana jest w środowisku, czy jest popularna, czy zdobędzie uznanie w oczach klientów.

Zsumowanie wszystkich samogłosek występujących w nazwie firmy określa jej „duszę” (liczbę duszy), czyli potrzeby, inspiracje, potencjał twórczy, pokazuje co ją inspiruje do działania. Całą warstwę niematerialną. Znajdują się w niej potrzeby pracowników i właścicieli. Podążanie tą drogą, czyli uświadomienie i realizowanie tych potrzeb, przyniesie firmie satysfakcję, co w rezultacie wpłynie pozytywnie na jej rozwój.

Zsumowanie wszystkich spółgłosek występujących w nazwie firmy pozwala na określenie jej liczby ekspresji zewnętrznej. Pokazuje w jaki sposób, od strony praktycznej, firma będzie realizować potrzeby wynikające z jej „liczby duszy”. Wskazuje czy firma zdoła zrealizować swoje cele.

Jak wybrać datę założenia firmy?

Sumujemy dzień, miesiąc oraz rok (tak samo jak podczas obliczania drogi życia). Charakter firmy to nic innego jak jej predyspozycje, cele i założenia, które zdoła zrealizować. Również jej „słabe strony” z którymi będzie musiała się zmierzyć.

Z pomocą numerologa, czy samodzielnie, możesz sprawdzić czy wibracje numerologiczne w twojej firmie (albo firmie którą zamierzasz założyć) są harmonijne czy może skonfliktowane. Jeżeli w firmie się nie układa, ciągle masz „pod górkę”, a wibracje są nieharmonijne- to warto je zmienić.

Czasami popularne jest dobieranie do nazwy firmy wibracji harmonizującej z jej rodzajem działalności. Ma to zapewnić jej wzrost wiedzy, umiejętności itp. Jednak osoba, która zakłada firmę, posiada wiedzę czy umiejętności w danej branży, którą będzie się zajmować i nie potrzebuje akurat w tej sferze dodatkowych wzmocnień. Lepiej dodać jej energii w obszarach, które gwarantują sukces w każdej sferze i zarobienie pieniędzy (bo o to główne chodzi w interesach). Dlatego warto postawić na liczby pewne, takie jak 1 (determinacja, pewność siebie), 3 (szczęście i przyciąganie uwagi w kontaktach biznesowych, dobre porozumienie w kontaktach międzyludzkich) i oczywiście niezastąpiona 8 (sukces finansowy, prestiż, powodzenie, wzrost firmy).

Druga „szkoła” zakłada inaczej, czyli mówi: dobierz wibrację liczby, która harmonizuje z profilem działalności twojej firmy. Zgodnie z zasadą, że energia danej liczby, wpasuje się w profil działalności danej firmy. Czyli ósemka będzie najodpowiedniejsza dla firm zajmujących się obrotem pieniędzmi (zarówno kantory jak i banki), siódemka dla firm produkujących i sprzedających produkty ekskluzywne (wyjątkowe), szóstka dla artystów, a czwórka dla firm budowlanych.

Samodzielnie czy z pomocą numerologa?

Jak widać sprawdzenie wszystkich najkorzystniejszych rozwiązań, wcale nie jest takie proste. Sami wprawdzie szybko dokonamy stosownych obliczeń, ale dopasowanie ich do siebie i wyciągniecie przydatnych i spójnych wniosków, wymaga już pewnego doświadczenia.

Znaczenie symboli

  • Nowi doradcy
  • Stali doradcy
  • Współpracownik
  • Dostępny przez telefon
  • Dostępny przez SMS
  • CallBack

Newsletter

Pozostaw nam swój adres email a będziemy Ciebie informowali o nowościach w naszym portalu.


catchme refresh

Strefa Klienta

Nasza strona używa pliki cookies.
By dowiedzieć się więcej na temat polityki prywatności przeczytaj Regulamin.

Akceptuję Cookies z tej strony.